Δευτέρα 13 Ιουνίου 2016

όχι ξανα τραμπουκισμοί

Αναζητώντας προχθές μια εκδήλωση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ μπήκα κατά λάθος στο κτίριο γκινη και περπάτησα μέσα. Εκεί γίνεται μια κατάληψη αλληλεγγύης στους πρόσφυγες απο αναρχικους. Αυτοι θεωρησαν οτι ηθελα να βγαλω Φωτογραφίες και να τις πουλήσω στο πρώτο θεμα. Μου ζητησαν το κινητο μου να το ψαξουν. Φυσικα δεν το δεχτηκα, ενω τους αποκαλυψα την πολιτική μου ταυτοτητα. Το αποτελεσμα ηταν να δεχτω μια βιαιη επιθεση με κλωτσιες και μπουνιες στο προσωπο και στο σωμα. Το διακυβευμα ηταν το κινητο μου. Δεκα ατομα με διωξανε απο το γκινη κλωτσηδον και με χτυπουσαν με ορους λιντσαρισματος στο προσωπο. Οταν εμφανιστηκαν καποιοι φιλοι και τους ειπαν οτι δεν ειμαι επικινδυνος, πλησίασα εναν και το ρωτησα αν αναλαμβανει την ευιυνη να με στειλει ετσι χωρις λογο στο νοσοκομειο. Απαντησε πως την αναλαμβανει. Προκειται για ανεγκεφαλους και επικινδυνους ανθρωπους. Και αυτοι προσβαλλουν ολες τις παραδοσεις των κινηματων της χωρας μας. Το πολιτικο πανεπιστημιακο άσυλο είναι απολύτως συνδεδεμενο με τις δημοκρατικές, λαϊκές και κοινωνικές κατακτήσεις. Ιδιαιτερα το Πολυτεχνείο είναι μια μορφή ιερού χώρου, όπως τα παλιά Ιερά των αρχαίων δημοκρατιών. Πρακτικές σαν αυτες που βίωσα προχθές αντιστρατεύονται το πολιτικό ασυλο, ενω φυσικα δεν συνδέονται με το κίνημα αλληλεγγύης των προσφυγών. Επίσης δεν έχουν καμία σχεση με κανένα χειραφετητικο εγχείρημα. Ειμαι καλα στην υγεία μου, εκτός από μώλωπες και μια μικρή ζαλάδα. Οι εξετάσεις είναι καλές. Ευχαριστώ όλους τους φίλους, τους συντρόφους και τους συναδέλφους που έχουν γράψει τόσα καλά λόγια, το ενδιαφέρον και τα μηνύματα. Ελπίζω να απομονωθούν οι τύποι αυτοί και να μην έχουμε την επανάληψη τέτοιων τραμπουκισμων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

πόσοι μας διάβασαν: